Skip to content

Support

Service op maat

Beschikbaarheid FEESTDAGEN

AANGEPASTE OPENINGSTIJDEN TIJDENS DE FEESTDAGEN

De helpdesk van LogiFit is tijdens de feestdagen gesloten.

Vrijdag 13 december vanaf 13:00 (kerstborrel): gesloten

Woensdag 25 december (1e kerstdag): gesloten

Donderdag 26 december (2e kerstdag): gesloten

Vrijdag 27 december: gesloten

Woensdag 1 januari: gesloten

 

Voor dringende zaken kunt u een mail sturen naar support@logifit.nl


Support

Wist u dat LogiFit een 8 scoort op Full Support?

Serverstatus:

Online

05/12/2024 – 09:41
De oorzaak is bekend en alle problemen zijn verholpen. Mocht je toch nog problemen ondervinden dan kan het zijn dat je nog in een oude sessie werkt. Om dit op te lossen kun je het beste een keer opnieuw inloggen. We hebben mitigerende maatregelen getroffen. Een RCA volgt nog.

05/12/2024 – 07:30
Er is op dit moment een storing waardoor Logifit niet of moeilijk bereikbaar is, tevens kan het ook voorkomen dat de bezoeken niet in het dagoverzicht komen te staan. We zijn aan het onderzoeken wat de oorzaak is.

Cloud infrastructuur:

Online

Checkin service:

Online

Heeft u vragen over LogiFit en is het hierbij gewenst dat we op uw systeem meekijken, neem dan gerust contact op met onze helpdesk. De helpdesk kan dan een verbinding opzetten met uw systeem. Hieronder vindt u de benodigde QuickSupport bestanden die u kunt downloaden, voor het opzetten van een verbinding met uw systeem.

Heeft u hulp nodig bij het inrichten van LogiFit? Geen probleem wij staan u graag te woord. Maar wist u dat u ten alle tijden terecht kunt op ons forum? 

Alles werkt eenvoudig en snel binnen LogiFit. Zo zijn er flexibele mogelijkheden om bestaande gegevens eenvoudig om te zetten, bijvoorbeeld via Excel-import, om onnodig overtypen te voorkomen. Nieuwe updates kunt u direct via internet downloaden en eenvoudig zelf installeren. Helemaal ´easy´ is E-learning: via de website wordt in een instructievideo stap voor stap gedemonstreerd hoe u een bepaalde taak uitvoert. LogiFit begeleidt u 100%. Helder, snel en heel eenvoudig! 

Als klant kunt u via deze link inloggen op uw eigen MyLogiFit portal. Hiervoor heeft u wel een eigen inlognaam en wachtwoord nodig. Deze kunt u aanvragen via de helpdesk. Vanuit de portal kunt u er nu al uw eigen facturen downloaden. Binnenkort zullen er meerdere opties beschikbaar komen zoals onder andere, de mogelijkheid om supporttickets aan te maken en de status volgen.

Om “online betalen” te kunnen activeren op uw website, heeft u een account nodig bij onze partner MultiSafePay. Via deze link maakt u een account aan en kunt u gebruik maken van de gereduceerde tarieven voor u als LogiFit klant. Kies hier voor de ‘Connect 1000’ als product. Vervolgens zal MultiSafePay contact met u opnemen om de procedure van de aanvraag af te handelen. Zodra uw account geactiveerd is, dient u dit aan ons te melden, zodat we uw account kunnen koppelen aan MyLogiFit.

Neem vrijblijvend contact op

Wil je meer informatie over LogiFit, stuur ons dan vrijblijvend een bericht.

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.