Skip to content

Support

Service op maat

Support

Wist u dat LogiFit een 8 scoort op Full Support?

Serverstatus:

Online

16/11/2024 – 10:30
Alle problemen zijn verholpen. Nadere informatie over de onderliggende oorzaak zal nog worden gedeeld met de betreffende klanten.

16/11/2024 – 08:41
De onderliggende problemen zijn opgelost en alle vm’s worden weer online gezet.

16/11/2024 – 04:24
Het probleem is geidentificeerd en er wordt gekeken naar mogelijke oplossingen.

16/11/2024 – 00:04
Broadcom heeft het probleem in onderzoek.

15/11/2024 – 22:56
Onze provider heeft een priority 1 ticket aangemaakt bij Broadcom voor een probleem bij AMS1 datacenter.

15/11/2024 – 19:37
Er is op dit moment een grote storing in ons datacenter waardoor LogiFit en myLogiFit niet bereikbaar zijn. Onze provider is op de hoogte en onderzoekt het probleem.

Cloud infrastructuur:

Online

Checkin service:

Online

Heeft u vragen over LogiFit en is het hierbij gewenst dat we op uw systeem meekijken, neem dan gerust contact op met onze helpdesk. De helpdesk kan dan een verbinding opzetten met uw systeem. Hieronder vindt u de benodigde QuickSupport bestanden die u kunt downloaden, voor het opzetten van een verbinding met uw systeem.

Heeft u hulp nodig bij het inrichten van LogiFit? Geen probleem wij staan u graag te woord. Maar wist u dat u ten alle tijden terecht kunt op ons forum? 

Alles werkt eenvoudig en snel binnen LogiFit. Zo zijn er flexibele mogelijkheden om bestaande gegevens eenvoudig om te zetten, bijvoorbeeld via Excel-import, om onnodig overtypen te voorkomen. Nieuwe updates kunt u direct via internet downloaden en eenvoudig zelf installeren. Helemaal ´easy´ is E-learning: via de website wordt in een instructievideo stap voor stap gedemonstreerd hoe u een bepaalde taak uitvoert. LogiFit begeleidt u 100%. Helder, snel en heel eenvoudig! 

Als klant kunt u via deze link inloggen op uw eigen MyLogiFit portal. Hiervoor heeft u wel een eigen inlognaam en wachtwoord nodig. Deze kunt u aanvragen via de helpdesk. Vanuit de portal kunt u er nu al uw eigen facturen downloaden. Binnenkort zullen er meerdere opties beschikbaar komen zoals onder andere, de mogelijkheid om supporttickets aan te maken en de status volgen.

Om “online betalen” te kunnen activeren op uw website, heeft u een account nodig bij onze partner MultiSafePay. Via deze link maakt u een account aan en kunt u gebruik maken van de gereduceerde tarieven voor u als LogiFit klant. Kies hier voor de ‘Connect 1000’ als product. Vervolgens zal MultiSafePay contact met u opnemen om de procedure van de aanvraag af te handelen. Zodra uw account geactiveerd is, dient u dit aan ons te melden, zodat we uw account kunnen koppelen aan MyLogiFit.

Neem vrijblijvend contact op

Wil je meer informatie over LogiFit, stuur ons dan vrijblijvend een bericht.